POLITYKA PRYWATNOŚCI
Poniższe uregulowania wynikają z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), dalej: RODO, oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), dalej: ustawa, mając na uwadze zapewnienie ochrony danych osobowych oraz spełnienie obowiązku informacyjnego o podstawach, celach i zakresie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.
POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W IN-PAR SP. Z O.O.
Administrator danych i dane kontaktowe
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest IN-PAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Królewskim Dworze, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001104529, NIP: 5391518197, o kapitale zakładowym: 10.000,00 zł, zwanym dalej: Administratorem.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, zwanego dalej: IOD, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@inpar.pl.
3. W sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw można kontaktować się z IOD w następującej formie:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres: rodo@inpar.pl
2) listownie lub osobiście pod adresem: 21-200 Królewski Dwór, Królewski Dwór 2.
4. W taki sam sposób może Pan/Pani poinformować o każdej zmianie danych osobowych, wpisując w tytule pisma „Zmiana danych”.
Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych
1. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu:
1) wykonania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub podjęcia działań przed jej zawarciem, w szczególności dostarczania usług, wykonania przyłącza, wystawiania faktur
i przyjmowania płatności, usługi serwisowej i zapewnienia przez Administratora dostępu do EBOK, rozpatrywania reklamacji, obsługi zleceń i wniosków – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 296 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1221), dalej: PKE;
2) wypełniania prawnych obowiązków ciążących na Administratorze danych oraz realizacji zadań w interesie publicznym, w szczególności wykonywania zadań związanych
z bezpieczeństwem i obronnością, możliwości złożenia zawiadomienia organów ścigania
o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, weryfikacji użytkowników – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w związku z art. 401 PKE;
3) wypełniania wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym w szczególności zabezpieczenia i dochodzenia swoich roszczeń oraz zabezpieczenia się i ochrony przed roszczeniami ze strony Użytkownika czy profilowania, tworzenia analiz, zestawień i statystyk – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz art. 298 ust. 3 PKE;
4) prowadzenia marketingu produktów własnych i usług, o ile Użytkownik, którego dane dotyczą, wyraził na takie działanie zgodę, realizacji umowy w oparciu o dodatkowe dane podane w sposób dobrowolny, prowadzenia spisu abonentów oraz biura numerów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 395 ust. 3 PKE.
2. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym wobec Przedsiębiorcy telekomunikacyjnego (Administratora), a konsekwencją odmowy podania wymaganych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy i świadczenia usług telekomunikacyjnych na Pana/Pani rzecz.
Okres przechowywania danych
Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane od dnia podjęcia działań, zmierzających do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do końca okresu zobowiązania wynikającego z umowy lub zakończenia procesu dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, jeśli takie wystąpią – 3 lata od rozwiązania umowy, ale do końca ostatniego dnia roku kalendarzowego, w którym termin upływa oraz okres niezbędny do obrony przed roszczeniami kierowanymi przeciwko dostawcy usług – 6 lat od rozwiązania umowy, ale do końca ostatniego dnia roku kalendarzowego, w którym termin upływa, a w zakresie rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych, tj. 5 lat od końca roku podatkowego, w którym pojawiła się konieczność zapłaty podatku z tytułu świadczonych na Państwa rzecz usług (art. 6 ust. 1 lit. b, f). W przypadku gromadzenia danych osobowych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa lub w związku z realizacją zadań w interesie publicznym (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c, e, f) będą one przetwarzane przez okres realizacji obowiązków i zadań wynikających z poszczególnych przepisów prawa. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) – do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą lub wniesienia przez nią sprzeciwu co do dalszego przetwarzania. W przypadku danych, o których mowa w art. 47 ust. 1 PKE przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia połączenia lub nieudanej próby połączenia. W każdym momencie przetwarzania danych osobowych Administrator kieruje się zasadami ograniczenia celu, minimalizacji danych i ograniczonych okresów przetwarzania.
Odbiorcy danych
1. Podmiotem przetwarzającym Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora jest Arkadiusz Suchy, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CREANET Arkadiusz Suchy, ul. Wrzesińska 34/3, 62-200 Gniezno, NIP: 7842220728.
2. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty, których udział
w prawidłowym wykonaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest niezbędny, tj. osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji usług na Pana/Pani rzecz, w tym realizujących usługi wsparcia technicznego oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe na rzecz Administratora danych.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Administrator, jako strona umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, korzysta
z systemu teleinformatycznego, w związku z tym niektóre dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, dane te mogą podlegać profilowaniu, tj. zautomatyzowanej analizie Pana/Pani danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań (np. w przypadku profilowania marketingowego Administrator może dopasowywać komunikaty reklamowe do Pana/Pani potrzeb, wykorzystując dostępne nam informacje o Pana/Pani zachowaniu i preferencjach), a także w zakresie w jakim wystawiane i wysyłane będą faktury elektroniczne oraz ewentualne upomnienia o terminach płatności.
Prawa osoby, której dane dotyczą
1. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, prawo do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w sytuacji gdy nie ma już podstawy prawnej ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, z zastrzeżeniem prawa Administratora do ustalenia, dochodzenia i ochrony roszczeń. Administrator zastrzega możliwość żądania od Pana/Pani podania dodatkowych informacji, weryfikujących Pana/Pani tożsamość celem skorzystania z w/w praw.
2. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych jest niezgodne z prawem.
Zmiana Polityki Prywatności
Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
II. POLITYKA PRYWATNOŚCI DOTYCZĄCA SERWISU WWW.INPAR.PL
1. W czasie Pana/Pani wizyty na portalu Administratora: www.inpar.pl, zwanym dalej: Serwisem, zbierane są Pana/Pani dane osobowe poprzez dobrowolne podanie danych podczas wypełniania formularzy kontaktowych lub logując się do Panelu Klienta/EBOK albo poprzez pobranie tych danych przez serwer.
2. Pana/Pani dane w szczególności imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy, adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego są zbierane automatycznie przez serwer zgodnie z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
3. Podane przez Pana/Panią dane osobowe za pośrednictwem Serwisu będą wykorzystane jedynie do kontaktu z Panem/Panią w Serwisie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wypełniając Formularz Kontaktowy, wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie przez Administratora wszelkich przekazanych danych osobowych w okresie nie dłuższym niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania lub w celach marketingowych, informacyjnych
i statystycznych.
4. Jeśli wyrazi Pan/Pani inną zgodę na wykorzystywanie swoich danych, treść tej zgody będzie określać, w jakim celu Administrator będzie przetwarzać te dane.
5. Każdy Użytkownik Serwisu ma prawo wglądu do swych danych, a także prawo ich sprostowania i żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W tym celu należy zwrócić się z odpowiednim żądaniem za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@inpar.pl lub listownie na adres siedziby Administratora.
6. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy Użytkowników Serwisu, zbierania danych demograficznych lub do personalizacji zawartości Serwisu (profilowania).
7. Do kontaktu z Panem/Panią wykorzystany zostanie wskazany adres poczty elektronicznej. Na ten adres e-mail wysyłany będzie również newsletter oraz informacja handlowa, jeżeli wyrazi Pan/Pani na to zgodę.
8. Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania zawartości stron Serwisu do Pana/Pani preferencji, uwierzytelnienia w Serwisie w celu udostępnienia treści dostępnych wyłącznie dla zalogowanych użytkowników oraz w celu tworzenia statystyk wykorzystania usług dostępnych w Serwisie, utrzymania Pana/Pani sesji po zalogowaniu w Serwisie, umożliwienia skorzystania z opcji „Zapamiętaj mnie”, zapewnienia bezpieczeństwa sesji, zapamiętania Pana/Pani ustawień w Serwisie. Pliki cookies mogą zawierać Pana/Pani dane osobowe i mogą być przechowywane do momentu zamknięcia przeglądarki lub do momentu usunięcia ich z przeglądarki. W plikach cookies może być zapisana informacja o tym, z jakich części Serwisu lub innych stron internetowych korzystał/a Pan/Pani w przeszłości. Jeżeli nie wyraża Pan/Pani zgody na wykorzystanie plików cookies istnieje możliwość wyłączenia ich umieszczania w ustawieniach Pana/Pani przeglądarki.
9. Poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki na Pana/Pani Urządzeniu może Pan/Pani wyrazić zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do plików cookies (umożliwiając przyjmowanie plików cookies) lub taką zgodę cofnąć (blokując przyjmowanie plików cookies). W każdej chwili może Pan/Pani także usunąć umieszczone pliki cookies za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej lub w systemie operacyjnym Pana/Pani Urządzenia. Informujemy jednak, że usunięcie, zablokowanie lub ograniczenie umieszczania plików cookies może spowodować utrudnienia korzystania z Serwisu, a nawet uniemożliwić korzystanie
z niektórych jego opcji.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Poniższe uregulowania wynikają z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), dalej: RODO, oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), dalej: ustawa, mając na uwadze zapewnienie ochrony danych osobowych oraz spełnienie obowiązku informacyjnego o podstawach, celach i zakresie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.
POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W IN-PAR SP. Z O.O.
Administrator danych i dane kontaktowe
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest IN-PAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Królewskim Dworze, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001104529, NIP: 5391518197, o kapitale zakładowym: 10.000,00 zł, zwanym dalej: Administratorem.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, zwanego dalej: IOD, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@inpar.pl.
3. W sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw można kontaktować się z IOD w następującej formie:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres: rodo@inpar.pl
2) listownie i osobiście pod adresem: 21-200 Królewski Dwór, Królewski Dwór 2.
4. W taki sam sposób może Pan/Pani poinformować o każdej zmianie danych osobowych, wpisując w tytule pisma „Zmiana danych”.
Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych
1. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu:
1) wykonania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub podjęcia działań przed jej zawarciem, w szczególności dostarczania usług, wykonania przyłącza, wystawiania faktur
i przyjmowania płatności, usługi serwisowej i zapewnienia przez Administratora dostępu do EBOK, rozpatrywania reklamacji, obsługi zleceń i wniosków – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 60b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2024 r. poz. 34 z późn. zm.), dalej: PT;
2) wypełniania prawnych obowiązków ciążących na Administratorze danych oraz realizacji zadań w interesie publicznym, w szczególności wykonywania zadań związanych
z bezpieczeństwem i obronnością, możliwości złożenia zawiadomienia organów ścigania
o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, weryfikacji użytkowników – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w związku z art. 161 ust. 2 PT oraz art. 1741 PT;
3) wypełniania wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym w szczególności zabezpieczenia i dochodzenia swoich roszczeń oraz zabezpieczenia się i ochrony przed roszczeniami ze strony Użytkownika czy profilowania, tworzenia analiz, zestawień i statystyk – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, art. 57 ust. 2 PT;
4) prowadzenia marketingu produktów własnych i usług, o ile Użytkownik, którego dane dotyczą, wyraził na takie działanie zgodę, realizacji umowy w oparciu o dodatkowe dane podane w sposób dobrowolny, prowadzenia spisu abonentów oraz biura numerów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 161 ust. 3 PT i art. 169 ust. 3 PT.
2. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym wobec Przedsiębiorcy telekomunikacyjnego (Administratora), a konsekwencją odmowy podania wymaganych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy i świadczenia usług telekomunikacyjnych na Pana/Pani rzecz.
Okres przechowywania danych
Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane od dnia podjęcia działań, zmierzających do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do końca okresu zobowiązania wynikającego z umowy lub zakończenia procesu dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, jeśli takie wystąpią – 3 lata od rozwiązania umowy, ale do końca ostatniego dnia roku kalendarzowego, w którym termin upływa oraz okres niezbędny do obrony przed roszczeniami kierowanymi przeciwko dostawcy usług – 6 lat od rozwiązania umowy, ale do końca ostatniego dnia roku kalendarzowego, w którym termin upływa,
a w zakresie rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych, tj. 5 lat od końca roku podatkowego, w którym pojawiła się konieczność zapłaty podatku z tytułu świadczonych na Państwa rzecz usług (art. 6 ust. 1 lit. b, f).
W przypadku gromadzenia danych osobowych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa lub w związku z realizacją zadań w interesie publicznym (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c, e, f) będą one przetwarzane przez okres realizacji obowiązków
i zadań wynikających z poszczególnych przepisów prawa. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) – do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą lub wniesienia przez nią sprzeciwu co do dalszego przetwarzania. W przypadku danych, o których mowa w art. 180c PT przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia połączenia lub nieudanej próby połączenia. W każdym momencie przetwarzania danych osobowych Administrator kieruje się zasadami ograniczenia celu, minimalizacji danych i ograniczonych okresów przetwarzania.
Odbiorcy danych
1. Podmiotem przetwarzającym Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora jest Arkadiusz Suchy, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CREANET Arkadiusz Suchy, ul. Wrzesińska 34/3, 62-200 Gniezno, NIP: 7842220728.
2. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty, których udział
w prawidłowym wykonaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest niezbędny, tj. osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji usług na Pana/Pani rzecz, w tym realizujących usługi wsparcia technicznego oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe na rzecz Administratora danych.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Administrator, jako strona umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, korzysta
z systemu teleinformatycznego, w związku z tym niektóre dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, dane te mogą podlegać profilowaniu, tj. zautomatyzowanej analizie Pana/Pani danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań (np. w przypadku profilowania marketingowego Administrator może dopasowywać komunikaty reklamowe do Pana/Pani potrzeb, wykorzystując dostępne nam informacje o Pana/Pani zachowaniu i preferencjach), a także w zakresie w jakim wystawiane i wysyłane będą faktury elektroniczne oraz ewentualne upomnienia o terminach płatności.
Prawa osoby, której dane dotyczą
1. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, prawo do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w sytuacji gdy nie ma już podstawy prawnej ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, z zastrzeżeniem prawa Administratora do ustalenia, dochodzenia i ochrony roszczeń. Administrator zastrzega możliwość żądania od Pana/Pani podania dodatkowych informacji, weryfikujących Pana/Pani tożsamość celem skorzystania z w/w praw.
2. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych jest niezgodne z prawem.
Zmiana Polityki Prywatności
Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
POLITYKA PRYWATNOŚCI DOTYCZĄCA SERWISU WWW.INPAR.PL
1. W czasie Pana/Pani wizyty na portalu Administratora: www.inpar.pl, zwanym dalej: Serwisem, zbierane są Pana/Pani dane osobowe poprzez dobrowolne podanie danych podczas wypełniania formularzy kontaktowych lub logując się do Panelu Klienta/EBOK albo poprzez pobranie tych danych przez serwer.
2. Pana/Pani dane w szczególności imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy, adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego są zbierane automatycznie przez serwer zgodnie z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
3. Podane przez Pana/Panią dane osobowe za pośrednictwem Serwisu będą wykorzystane jedynie do kontaktu z Panem/Panią w Serwisie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wypełniając Formularz Kontaktowy, wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie przez Administratora wszelkich przekazanych danych osobowych w okresie nie dłuższym niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania lub w celach marketingowych, informacyjnych
i statystycznych.
4. Jeśli wyrazi Pan/Pani inną zgodę na wykorzystywanie swoich danych, treść tej zgody będzie określać, w jakim celu Administrator będzie przetwarzać te dane.
5. Każdy Użytkownik Serwisu ma prawo wglądu do swych danych, a także prawo ich sprostowania i żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W tym celu należy zwrócić się z odpowiednim żądaniem za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@inpar.pl lub listownie na adres siedziby Administratora.
6. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy Użytkowników Serwisu, zbierania danych demograficznych lub do personalizacji zawartości Serwisu (profilowania).
7. Do kontaktu z Panem/Panią wykorzystany zostanie wskazany adres poczty elektronicznej. Na ten adres e-mail wysyłany będzie również newsletter oraz informacja handlowa, jeżeli wyrazi Pan/Pani na to zgodę.
8. Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania zawartości stron Serwisu do Pana/Pani preferencji, uwierzytelnienia w Serwisie w celu udostępnienia treści dostępnych wyłącznie dla zalogowanych użytkowników oraz w celu tworzenia statystyk wykorzystania usług dostępnych w Serwisie, utrzymania Pana/Pani sesji po zalogowaniu w Serwisie, umożliwienia skorzystania z opcji „Zapamiętaj mnie”, zapewnienia bezpieczeństwa sesji, zapamiętania Pana/Pani ustawień w Serwisie. Pliki cookies mogą zawierać Pana/Pani dane osobowe i mogą być przechowywane do momentu zamknięcia przeglądarki lub do momentu usunięcia ich z przeglądarki. W plikach cookies może być zapisana informacja o tym, z jakich części Serwisu lub innych stron internetowych korzystał/a Pan/Pani w przeszłości. Jeżeli nie wyraża Pan/Pani zgody na wykorzystanie plików cookies istnieje możliwość wyłączenia ich umieszczania w ustawieniach Pana/Pani przeglądarki.
9. Poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki na Pana/Pani Urządzeniu może Pan/Pani wyrazić zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do plików cookies (umożliwiając przyjmowanie plików cookies) lub taką zgodę cofnąć (blokując przyjmowanie plików cookies). W każdej chwili może Pan/Pani także usunąć umieszczone pliki cookies za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej lub w systemie operacyjnym Pana/Pani Urządzenia. Informujemy jednak, że usunięcie, zablokowanie lub ograniczenie umieszczania plików cookies może spowodować utrudnienia korzystania z Serwisu, a nawet uniemożliwić korzystanie z niektórych jego opcji.